סיפורו של חניך שעשה יום סיירות באוקטובר 2022

הגעתי ב-13:00 לתחנת רכבת, עד שהגענו לאוהלים בבסיס פלמחים היה 15:00. 

בסביבות 17:00 התחילו הקבוצות את הריצה. שינו את הכל. הריצה היא לא רגילה, זה 1200 מטר, חצי מזה זה כביש בעלייה, מאוד דומה למסלול הבחינה שלנו אצל יובל עילם, חזור בכורכר, זה הלוך חזור, שאתם מסתובבים בכביש ליד החיילים ששומרים שם, שבצד יש בטונדות, ושאתם בסוף אתם יכולים לראות את החברה שמוזנקים מימינה אליכם. חזרנו אחרי הריצה, נחנו שעתיים, הביאו לנו אוכל. 

אני חייב להגיד שאין אוכל מהבית, אסור לאכול, אבל תביאו בכל מקרה. תכינו אותו לשינה, ואז חילקו אותנו לקבוצות אחרי שעתיים מנוחה. התחלנו אקטים, הסדר שלי היה ככה : זחילות שקים. אלונקה סוציומטרית, 15 סבבים. חפירת בור. סדרי הגעה 10 סבבים. 

אחר כך הוסיפו חידושים, הביאו לנו שטוחים, וכל האקטים שתינו מלא מים.עשימו משימות קבוצתיות: משימה בקבוצות קטנות מתוך הקבוצה שלכם, שבה אתם מציירים את מפת ארץ ישראל, בתוך שטח של 1 מטר על 2 מטר. משימת ציון לכוח אווירי שיזהו אתכם, ויצילו אתכם. המטרה היא לבנות פירמידת שקים. העבודה היא בצוות, יש 4 תפקידים:בנאים, ממלאי שקים, מאבטחי שטח עבודה, מרימי אלונקות - מרימי האלונקות זה התפקיד הכי טוב, מכיוון שמרימי האלונקות הם היחידים שמדברים, וכל השאר בשקט, הם המפקדים. סיימנו.

ראיון אישי.סוציומטרי. אוכל. שינת לילה. שיחת בוקר עם חובל מחיל הים, צוללן, ועוד מישהו ששכחתי מהדרגה שלו.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.