אהבה או שנאה? מה אתם בוחרים? - שבוע 278

פורסם: מאי 27, 2022  |  על ידי: יובל עילם 

צוואתם הרוחנית של אורי, אילן ונעם.
שישי לנפש שבוע 278 לאנשים יקרים לי.

  • מוזמנים לתת לייק ולשתף –

הטור המצולם: 


סיפור 1️⃣: צוואת משפחת רז.
אחד הבוגרים היקרים שלי, שלחם לצידו של נעם רז ז”ל שנפל לפני כשבועיים בשירותו כלוחם בימ”מ, שלח לי את המכתב הזה ממשפחת רז. תימצתי אותו מעט בשל אורכו.
מכתב לעם ישראל“ עם יקר שלנו, אנחנו נפעמים ממך. רוצים לומר לך תודה.
הסיפור של נעם, הוא סיפור פשטות החיים העמוקים של כולנו – צניעות, פנימיות, בלי להתבלבל מהחיצוניות. רעות, משפחתיות, ארצישראליות, לב טוב, מסירות, נחישות, התמדה ועמל, מקצועיות ונאמנות, אמיתיות. פשוט נקיות.
מסתכלים על נעם ונזכרים מה אנחנו רוצים להיות ובעצם – מי אנחנו. ולכן אולי הוא כל כך נגע ונוגע בכל מי שפגש אותו או ששמע עליו.
אז איך ממשיכים את האור הטוב הזה? את הרז של נעם? בקשה קטנה, פשוט אמצו לכם תכונה, מעשה קטן בסגנון של נעם, שדיבר אליכם ושנגע ישר לליבכם, כמו:
לחייך לבן הזוג/ בעבודה ולכל מי שבסביבה. להתמקד בדיבורים טובים, לעזוב מחלוקות ולשון הרע. לא להתלונן, להתמקד במטרה. להשתמש יותר בחוש הומור, פשוט להרבות שמחה. להתמקצע בכל תחום, אפס ויתור עצמי, בלי תירוצים. להשאיר את העבודה מחוץ לדלת כשמגיעים הביתה בסוף יום – להתמקד באישה, בילדים, לדגדג אותם, לצחוק, להשאיר בצד את המסכים. לראות את חצי הכוס המלאה ולשמוח בה.וזה על קצת המזלג…סומכים עליכם שתמשיכו את הרשימה.
מתוך הרבה אהבה והערכה, המשפחה”.
סיפור 2️⃣: יהיה נפלא פה.
מתוך התוכנית “נפלא פה”. בהובלת הרב שי פירון וענבל גזית, הם אירחו את מיכל אורבך ואת יהודית גילאון, אלמנותיהם של אורי אורבך ואילן גילאון זיכרונם לברכה שהיום חברי כנסת. אורבך מהצד הימני של המפה ואילן מהצד השמאלי.
מיכל: “זו היתה חברות ואהבה של שני אנשים שלא חיפשו את הכבוד, אלא לעשות טוב”.
שי פירון: “מה ניתן לשאוב מהסיפור שלהם להיום?”.
מיכל: “אהבה והומור, יכול להיות חיבור בין אנשים למרות חילוקי דעות”.
יהודית: “הם דיברו על פוליטיקה, אבל השאלה איך. אילן היה בעד חלוקת הארץ וחלוקת דת ומדינה אבל השיח לא מתוך שנאה ואגו, זה לא היה ביניהם. שניהם באו לשרת את הציבור, אילן קרא לעצמו מלצר של הציבור”.
מיכל: “שלושה שבועות לפני שאורי נפטר, אימו נפטרה. אורי היה בטיפול נמרץ ולא רצינו לספר לו.בלוויה פתאום אנחנו רואים את אילן עם הקלנועית שלו (אילן היה נכה).שאלתי אותו: “אילן, למה הגעת? ואילן ענה: “באתי בשם חברי אורי””.
סיפור 3️⃣: להיקרע מצחוק.
מה מאחד את עם ישראל? ימין ושמאל, חילונים ודתיים יותר מכל? שם אחד ארור.
אז בהשראת אורי אורבך ואילן גילאון זכרונם לברכה, קבלו קטע שגלגל אותי מצחוק. צפו עד הסוף!
https://fb.watch/dcxKeUgscl/
אהבתם? שלחו לי גם משהו קורע 😃אז לזכר שלושת האנשים היקרים האלה בואו נאהב ונצחק יותר.
מוזמנים לשתף
שבת שלום 🌺🌸🌷
יובל עילם

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.