לכבוד ט”ו באב: 50 גונים של בריאות ואהבה – שבוע 28

פורסם על ידי: יובל עילם 

“הורה טוב – הוא הורה שטוב לו!” (חיים עומר בספר “להיות הורים טובים”). במקום הורה שימו – תלמיד, חייל, מורה. בקיצור – שימו את עצמכם!מי האדם הכי חשוב בעולם בשבילך?

בעבר הייתי עונה על כך בצורה ברורה: הילדים שלי!!!

ט”ו באב מתייחס בדרך כלל לאהבה זוגית. אני חושב שקודם לכל עלינו ללמוד לאהוב ולטפח את עצמנו!



אך לאחר שעברתי חוויה רפואית קשה לפני כשנתיים שהגיעה לשיאה באשפוז חירום של שבועיים, הבנתי (בעזרת אימי היקרה) שאם אני לא אדאג לעצמי כמו שצריך – לילדים שלי לא יהיה אבא שיוכל לתת להם עולם ומלואו.“עץ שרוצה להעניק פירות, חייב לקבל מים ואדמה!”

בטיסות מסבירים לנו שבמצב חירום קודם כל ההורה צריך לשים על עצמו את מסכת החמצן בכדי שיוכל לסייע לילדיו!עשיתי ואני ממשיך לעשות שינויים בחיי. מתוך טובת שלושת ילדיי אני דואג לעצמי, לבריאות הגופנית והנפשית: להירגע, לטעון מצברים ואז הילדים מקבלים ממני סוללה טעונה עם 100% ולא עם 10% כוח! אני לא לבד. להערכתי אנשים רבים אינם דואגים לעצמם ולבריאותם כפי שצריך! יש הרבה מה לעשות ואני פועל כך ומרגיש סוג של שגריר לסייע בכך לאחרים!במיוחד לשם כך בניתי והעברתי לפני שבועיים את ההרצאה: 50 גוונים של בריאות ההרצאה צולמה ונערכה (תודה לאסף אופק) ואני מזמין אותך לצפות בה ללא תשלום ולהעביר לחבריך וקרוביך. מומלץ לצפות בהרצאה על מסך גדול.


מוזמנים לשתף
שבת שלום 🌺🌸🌷
יובל עילם

הטורים הקודמים בקישור הבא: שישי לנפש

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.