על בדידות, אומץ ופירגון – שבוע 29

פורסם על ידי: יובל עילם 

למה שוב פירגון? משום שבכדי להיות טובים במשהו צריכים TTS – train to succeed


על עירנות – שבת בבוקר, אני רוכב לי על אופניי ולפתע רואה בחור צעיר שצועד בפארק ולא שייך לאוכלוסייה הרגילה של שבת בבוקר. אני נדרך ועושה 1+1 … אני שם לב לאוזניה התקועה באוזן ומבין שהמחשבה שלי כנראה נכונה…עוברות שתי שניות ואני רואה אותו צועד עם מעגל אבטחה סביבו. שמחתי לראותו. כבר יצא לנו להיפגש כאן מספר פעמים ולשוחח. המשכתי לרכוב והירהרתי בתפקיד שלו – רמטכ”ל צה”ל! גדי איזנקוט. איזה תפקיד תובעני! על בדידות לכל קצין אחר בכל תפקיד יש מישהו מעליו, רק הוא בבדידות נושא עליו את כל המשקל וכובד האחריות.

חשבתי על כל מי שמנהל, מוביל וגם על עצמי – תמיד יש תלונות, קיטורים. אף אחד לא מבין כמה זה מורכב לנהל ולהוביל. פירגון – התלבטתי: “לגשת?” אולי המאבטח לא ייאשר? אולי הוא טרוד? אלא שכאחד דוגל בפירגון והכרת הטוב זו לא רק זכות, זו חובה בעיני לפרגן ולחזק את גדי איזנקוט שבעיני הוא אולי האיש הכי חשוב במדינה! כל משפחתי ואתם – כולנו בידיים שלו! המעז מנצח – עשיתי סיבוב, ניגשתי בעדינות למאבטח שמקדימה וביקשתי רשות לברך, הוא אישר. ניגשתי, למרות שכבר נפגשנו בעבר הצגתי עצמי שוב אך הוא זכר. פירגתי לו מכל הלב ושוחחנו קצת.

הרגשתי שעשיתי לו טוב בלב וחשבתי לעצמי שמעבר להכרת הטוב – ככל שיהיה לו טוב בלב, כך יהיה לכולנו!


אגב, יום קודם פירגנתי לאיתן, לגיא, לאימרי. יום אחרי לאחד מגדולי הכדורגלנים שלנו. בוא נהיה עירניים ונפתח את ה- . זה יעשה אותנו ואת המקום שלנו הרבה הרבה יותר טוב.תכל’ס -אז אם אתם באמת מאמינים בפירגון, קחו אומץ ופרגנו! בסמס, בשיחת טלפון, ברשת החברתית.

זה עושה נפלא למפורגן ולכם!


מוזמנים לשתף
שבת שלום 🌺🌸🌷
יובל עילם

הטורים הקודמים בקישור הבא: שישי לנפש

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.