עשרת המכות…לא רק המצרים חטפו – שבוע 22

פורסם על ידי: יובל עילם 

סיפור ראשון – …

סיפור שני – …

סיפור שלישי – …לא, זו לא טעות. בהתחלה כתבתי שלושה סיפורים שהיו לי קשים מאוד, אבל באמת! אבל אז החלטתי שאיני רוצה “להחיות” אותם ולתת להם שוב כוח והשפעה! למי מאיתנו אין סיפורים כאלה? העניין הוא שהיינו צריכים לעבור שיעורים בבית ספר שבו ילמדו אותנו

שבגידות, עקיצות, אכזבות, נטישות, כישלונות, הדחות

הן פשוט חלק בלתי נפרד מהחיים ובעיקר של מי שרוצה להצליח! העניין הוא להבין שאנחנו יכולים לבחור האם לתת לסיפורים האלה לפגוע בנו זמנית או קבוע!

זמנית זה טבעי וגם חשוב לצורך ההכרה, ההבנה והצורך להפיק לקחים. קבוע – זה כבר טעות קשה! אם אנחנו מאמינים במשפט הנפלא שמפרסמת אלפא רומיאו: “זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי” – זה גם אומר שלצד השיאים והריגושים יהיו גם כאב ואובדן נשימה בשל “מכות ונפילות” וזה מאוד לא קל!

לסיכום:

1. אם נעקצת סימן שכנראה עשית משהו! – מישהו ראה אותך, רצה להצליח כמוך אך לא בדרך הרגילה הנכונה והמוסרית.

2. אם נפלת – סימן שכנראה עשית או ניסית משהו! “מכות ונפילות” הן חלק מהתמונה שמובילה להצלחה. מה שחשוב זה לקבל אותן, להבין שהן מעידות שאנחנו עושים, “נמצאים על המגרש” ואז לקום על הרגליים שוב!

3. הניסיון – צריך ללמד אותנו כמו משא שיהיה חלק מאיתנו אך מאחור ולא מלפנים! לו הייתי מספר על העקיצות והמכות שספגתי, הייתי נותן להן שוב כוח וחיים. הם מאחוריי אך עם הלקחים.

4. להוכיח – אני אישית מנתב את האנרגיות ל”עכשיו אני אראה להם מה זה!” זה מעיר אותי בדרך מדהימה ונותן לי מוטיבציה אדירה להשתפר ולהצליח! אז אם בדיוק “חטפת”, אני שולח חיבוק לחיזוק והתמודדות טובה. ואם כבר עבר זמן אז קדימה! לקום על הרגליים ולהוכיח שמי שמתבונן אליך מול המראה הוא ווינר!


8000 הבוגרים שלי חונכו בין השאר על “תהילתינו”:

“תהילתינו איננה נמדדת באי יכולתינו ליפול, כי אם ביכולתינו לקום לאחר הנפילה” (אמרסון).

השבוע “קפצתי” למים, כפי שאני עושה מדי יום, החלטתי לפתוח קבוצת אימון לבוגרים שלי. לא ידעתי אם יבואו וכמה? ואז בשלישי ב-20:00 הגיעו 14 אנשים מדהימים שאת חלקם לא ראיתי 28 שנים!!!

היה אדיר והתגובות היו אדירות. צולם באימון אבל היי! אף אחד לא הבטיח לי שכך יהיה! הייתי מוכן להסתכן בפדיחה ובעוד נפילה. רק שהיום אני לא מתרגש מכך משום שניסיונות כאלה ואחרים הפכו להיות חלק ממי שאני. מוקדש באהבה לסגן אלוף א. בוגר שלי שהשבוע מונה למפקד 669 אחרי דרך ארוכה שכללה התמודדות עם כישלונות והרבה נחישות בדרך ליעד הנכסף. 



מוזמנים לשתף
שבת שלום 🌺🌸🌷
יובל עילם

הטורים הקודמים בקישור הבא: שישי לנפש

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.